Şöyle bir örnek vereyim:
Ben bir blogumda deneme amaçlı bir kod kullandım ve reklamları sadece arama motorundan gelen ziyaretçilere gösteriyordum.Dolayısıyla sayfa TO oranım daha yükseklerde kalıyordu ve 0.30 ile 1 dolar arasında alıyordum.(ingilizce blog)
Sayfa TO' sunun yüksek olması sakıncalı değil mi? Genellikle tıklamalarda sayfa TO'su yüksek ise "aman dikkat edin" denir.
Yanlışmı biliyorum?