bLoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam demo için kasmayalım.
ns ms değiştirmeden yok mudur demosu?
herhangi bir sorun gözükmemekte demoda rahat birşekilde sitede gezinebiliyorum.

Hayırlı satışlar bu arada Alper ...