Ben tam anlayamadım sanıyorum.
Yönlendirme sitelerinden biri de Hürriyet'in "Yazarkafe" uygulaması.Ben de buraya üyeyim ve zaman zaman gelen ziyaretçilerin yarıdan fazlası buradan geliyor.O günlerde reklamlara tıklama oranı da artıyor.Şimdi bu gelen ziyaretçiler google tarafından sakıncalı ve tıklamaları hoş karşılanmıyor mu?Sonuçta ben sadece siteye eklediğim yeni konuların orada tanıtımını yapıyorum.Kimseye gelin benim siteye bir bakın , sonrada reklamlara tıklayın demiyorum.
Gerçekten bu konuyu tam anlayamadığım için soruyorum.Konu hakkında bilgilerinize ihtiyacım var.Çünkü ben de siteye hit çekme konusunda tıkananlardan biriyim ve yeni yöntemler arıyorum.Ama bunu yaparken de adsense'den banlanmak istemiyorum.