Arkadaşlar
www.kelebekindir.net sitem googleda 5 ay önce sandbox a girdi.ama Hala çıkmadı.bunun nedenini anlamış değilim.Site uzantılarım vardı
www.kelebekindir.net/xx.html felan gibi. onlarıda hem ftp den kaldırarak hemde webmaster toolsdan kaldırdım.Sizce ne eksik.Siteyi bir baştan aşağı incelerseniz detaylıca çok sevinirim.Bazı arkadaşlar Sandbox ta olmadığını söylüyor.ExtremeTracking den bakınca ama ordaki hitler scripten oto girişlerdir.Dikkate alınız lütfen.Tasarımda Benim kendime özgü ama benden sonra bir kaç kişidede gördüm. vs. vs. Karışık oldu kusura bakmayın Yardımlarınızı , tavsiyelerinizi bekliyorum..