Yapılmak istenen açık ve net. Butur'u bitirmek.
Sitemin kapalı kaldığını görünce çok üzülüyorum, bu bizim emeğimiz, alınterimiz kapalı kaldığı her saniye geri gitmesi demek. Emeklerin buhar olup uçması demek. Ama aynı şekilde bu işten ekmek yiyen Butur.net'inde üzgün olduğuna eminim. Oda bizlere iyi hizmet vermek ister, kesintisiz, sorunsuz host sağlamak ister. Belkide bu yüzden düşmanları var.
Evet ben hostumun yedeğini alıp başka bir yere taşınabilirim. Ama hayat görüşüme ters. Ben doğrunun, haklının yanında bedel ödemem gerekse bile durdum ve dururum. Ona destek olurum. Ve bu şekilde destek olduğumu butur yetkililerinede burdan bildirmek istiyorum.