Hocam iyi güzel paylaşım yapıyorsunuzda böyle böyle internet çöplüğe dönüyor bilmem farkındamısınız. Bu botların eldesi için bişeyler ödenmeli bence...
paylaşımınız için teşekkürler...
zaten çok kişiyi sunucunun da kaldırıcağını sannetmiyorum. bir sınırlama getiricem tabiki..