Kardeşim böyle çoluk çocuğada vermiyeceksin.Sonuçta burası r10 herkez birbirini tanır kimsede kimseye yamuk yapmaya hakkı yoktur!

Bu adamdanda özür dileyin..

Hack4Life adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyiliğin Karşılığı Bu mu ?





Rapid Premium Dağıtışına Son Veriyorum Herkeze Hayırlı Akşamlar..

Bidaha Dağıtmıcam P.M Atmayın Böyle Adamlar Yüzünden Elimde Kullanılmayan Veya İyilik İçin Kendi Accountlarımdan Verdiğim Oluyor Bu Yüzden 2-3 Rapidim Bloklandı Amacım Lazım Olanlara Rapid Vermek Yetiştirmekti Ama İşte Feda Etmeye Değmiyormuş Anladım Ben Bunu..