Bilgisayarıma format atalı iki gün oldu ve Karspersk 2010 yükledim. Eğer bilgisayarımda olsaydı bu virüs mutlaka uyarı verirdi çünkü siteye girince uyarı veriyor. Bilgisayarıma çekince dosyayı yine uyarı veriyor ve dosyaları temizleyip tekrar yüklüyorum temiz görünüyor daha sonra üzerinee silinmiş dosyaları full tamamlıyorum temiz dosyalardan aradan 5 dakika geçiyor yine aynı uyarı geliyor.
Neyse bu akşam host değişiyorum sıfır VB kurup üzerine yazdıracam DB'yi umarım düzelir.