Hocam lisansın süresi 1 hafta sonra sona ereceğinden, şuan itibarı ile 3.x sürümlerini indirebileceğiniz ve Vbulletin 4.x sürümlerini indirebilmeniz için lisans yenileme ücreti vermeniz gerektiğinden bahsediliyor.
Benim lisansta 3.8.3'te süresi doldu yenileme yapacaktım 4.x sürümlerine çıkacağımdan dolayı 175$ istiyorlar. Zaten VBulletin 4.x sıfırdan alsam 195 $ nasıl iştir anlamadım.