Konu
Herşeyi Kafaya Takıyorum Depresyon
15-01-2010, 08:48:40
#27
fableturk
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
tamam ilacı almıcam dahada almamıstım zaten bana bu ılacı doktor verdi