yüzde 3.66 gecikme faizi yüzde 2.91 kredi faizi diyor asgarisini yatırmazsanız diye ama müşteri temsilci si de tam rakam veremiyor.bankayamı gidip sorsam onlar kesin şu kadar rakam gelir derler mi?