WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar script ile alakası yok aynı kodu vbulletin bile yiyor farklı şekilde giriyorlar.Şuan webmasterların % 95 inde keylogger var benim yeni yazdıgım scripti ftp den cekip kurmuş adamlar siz kod yiyoruz diyorsunzu halen.
benim sitelerimde yönlendirme yiyor dediğin gibi ise neden sadece senin scriptinin kurulu olduğu siteler yönlendirme yiyor? diğer ***** siteleriminde ftpsine giriyorum onlarda hiçbir sorun yok ?