WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar script ile alakası yok aynı kodu vbulletin bile yiyor farklı şekilde giriyorlar.Şuan webmasterların % 95 inde keylogger var benim yeni yazdıgım scripti ftp den cekip kurmuş adamlar siz kod yiyoruz diyorsunzu halen.
çaresi yok mu doktor bey