fableturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yararı oluo yane bronx daha kullanmadım ılacı
yararı olmuyor aslında bir nevi uyuşturucu alıyorsun ama doktorun söylediği süre kullandığında bazı şeylerden kurtulmuş oluyorsun. kesinlikle doktora gitmelisin başka bir çaresi yok. uzman bir hekime görünürsen senin çok faydalı olabilir..