ingilizcesozluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten bunu vBullettin e alternatif olarak dusunmemeniz lazim. vBullettin icin Windows server üzerinde calisan arkadaslar icin bence güzel calisma.

Ben cok basarili buldum.

Elinize saglik.
r10 dan en güzel tebrik teşekkürler