Konu
Alp Bot Sistemleri / v1 Geliyor !!
14-01-2010, 18:17:13
#19
inforesim
pinokyotr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
dle datalife engine içinde uyarlarsan ıyı olur kardesımmm
bu akşam kodlamaya başlıyorum. inşallah onada el atarım..