bcaglar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pm alabilir miyim?
p.m gönderdim

NeFR3T adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bot çok güzel olmuş , en kısa zamanda 1 adet almayı düşünüyorum.
tşkler osman beklerim