cevahirde varmı ben göremedim hiç.
En alt kat eğlence yeri..
Genelde sinema katı gözükür, En alt kat olarak.. Ama Sinema katı ve Sinema katının bi' üst katına geldiğinizde bi' alt kat daha olduğunu ve eğlenebilinecek aletlerin olduğunu görebilirsiniz.
Fiyatlar biraz tuzludur, Şimdiden belirtmek isterim.
İstanbul 'da öyle ahım şahım, Ailenin gidebileceği Lunaparklar kalmadı.. Artık serseri olarak hitap ettiğimiz gençlerin yerleri oldu.. Bizim burada da var bi' tane, Ama ailecek gidilecek bi' yer değil..
Acayip acayip gençlerin eğlenebildiği ortam olmuş artık..