Google de az çakal değil burada. En çakalı google siz işin webmaster kısmından bakıyorsunuz. Reklamverenler aysonuna kadar reklamlarını veriyor ama banlanınca adsense yayıncısı parasını alamıyor ne yazıkki. Adwords çü de alamıyor haliyle. E ne oluyor diye hiç soran yok. Aylık nerden baksan 100 k hit birikir o siteye. 1000 Usd olsa az para değil bu ve bunu adsense kimseye yedirmeden kendisi yiyor.
Adwords yayıncısı 1000 usd yi ödesin.
Adsense yayıncısı yayınlasın
Adworscünün 200 usd si diyelimki banlanan adsensçiler tarafından yayınlandı.
Adsense yayınlayan kullanıcı parasını alamıyor. Adwords reklamcısı zaten alamıyor. Para googleye kalıyor.
Hiç Adwords kullanıcılarına dedimi onu merak ediyorum senin reklam yayınlayan siteyi banladık paranı geri iade edelim diye.
Google bir nevi haklı diyeceksiniz . Ama bana göre çok haksız