zayrog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
google büyük nimet kaybetmeleri onların zararına olacak bence
google'ın oralarda pazar payı çok düşük...

hiç bir şey olmaz..
zaten pazar payı yüksek olsa çıkmaz o piyasadan

yok sansürmüş vs. hikaye