Konu
Google'dan Çin'e veda
14-01-2010, 10:15:56
#37
tazmania78
zayrog adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
google büyük nimet kaybetmeleri onların zararına olacak bence
google'ın oralarda pazar payı çok düşük...
hiç bir şey olmaz..
zaten pazar payı yüksek olsa çıkmaz o piyasadan
yok sansürmüş vs. hikaye