Merhaba arkadaşlar Bazı şarkıcıları veya şarkıları takip edemediğimiz oluyor. Eskilerden yenilerden ne varsa tavsiyen edebileceğiniz şarkıları söylersek birbirimize iyi yardımcı oluruz. Mutlaka dinlemediğimiz şarkılar karşımıza çıkar dinleriz Hep aynı şarkıda dinlemek olmuyor.. Arabesk, pop, rock ne varsa tavsiye edin. Mutlaka aramızda dinlemek isteyenler olacaktır.

Ben başlayayım.. Ben biraz rock müziği takılırım

Stevie Ray Vaughan - Texas Flood (Mümkünse youtuıbe 'dan canlı izleyin)

Gary Moore - Still Got The Blues ( aynı şekilde canlı izleyin. )

Yavuz Çetin-Benimle Uçmak İster misin

Yavuz Çetin-Yaşamak İstemem

Theatre of Tragedy - A Hamlet For A Slothful Vassa

Rod Stewart - Sailing

Aklıma geldikçe yazacağım arkadaşlar. Sizlerde tavsiye ederseniz sevinirim..