rcksinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 TL ile devam ediyor..

# DuMaNga 2010 Eurovision'a girdiği söyleniyor.. #
Evet eurovision'a onlar gidecekte, grubun orjinal ismi maNga, duMANGA'nın Duman-maNga birleşimi ile bir ilgisi var galiba?