Mesafe uzadıkça çekim gücü düşüyor tabiki. Benim bağlantı kurduğum modem 15 - 20 m uzaklıkta çok iyi sinyal alıyor. Laptopuna göre değişiklik gösteriyodur sanırım. Geçen bir yerde okumuştum toshıba nın bi laptopu 3 km çekim alanı var diye ama nekdar yalan ne kadar doğru bilmiyorum. O kadar uzak bir mesafede sinyal gücü ne kadar olur ???
Evet ben antalyada akdeniz ünv. evimiz 2 km uzaklıktaydı çok rahat gire biliyordum çekimide iyi toshiba wireless bir numara bence