Bizde youtube yasaklandı da nooldu. Aynı şekilde devam eder bence google faaliyetlerine. 1,3 milyar nüfus çok ciddi bir rakam.

Artık google da tıklattığı reklama göre 10 kazanacağına 4 kazansın.

Noolucak ki kardan zarar mı edicek sanki?