Arkadaşlar konuyu açtığım günden beri malesef script ile ilgilenemiyorum nedeni 3 tane yazılım kaldı 1.ciyi atlattım bu gün de 1 tane olucam bide öbür gün olucam ve yazılılarımın hepsi bitecek. yoksa scripti 2 günlük işi var. yani cuma günü tamamen boşum ve cuma dan pazara kadar işlemleri bitiricem. size scriptin son görüntüsünü koyuyorum (sadece nelph bot yazdım şu ana kadar script bitsin açılışa kadar 2 3 tane daha yazıcam ve açılıncada devam ettiricem.)