Hocam bu tema daha kullanışlı bence ama gözüme çarpanlar:

- Ben nacizane, metrelerce aşağı uzayıp giden sayfaları pek sevmiyorum belki blog tarzıdır ancak yine de hoşuma gitmiyor şöyle derli toplu olmalı diye düşünüyorum elbet karar sizin olacaktır.herkes zevkine göre dizayn ediyor..

- Adsense Reklamlarının arka plan renklerini tema ile aynı yaparsanız daha hoş bir görüntü olabileceği kanısındayım.

- "Sitemize Reklam ve İlan Verin" kısımlarında iletişim olarak e-mail adreslerinin verilmesi siteye amatör bir görünüm veriyor.Ben size iletişim için tdo-mini-forms veya bunun gibi formları tavsiye edebilirim.Kolay gelsin...