Konu
DLE Botu yapıyorum İstek Site!
12-01-2010, 23:58:50
#4
Webolye
berkai adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aslında her siteden çeken bir şey olsa süper olur
https://www.r10.net/script-satisi/502...ne-botu-5.html
her siteden çekmesi için her siteye özgü bot yazılması gerekiyor