berkai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında her siteden çeken bir şey olsa süper olurhttps://www.r10.net/script-satisi/502...ne-botu-5.html
her siteden çekmesi için her siteye özgü bot yazılması gerekiyor