Evet bu temaya benzer ben de kullanıyorum tık oranı çok az.adsense temaları da çok basit kalıyor.mecburen kullanıyoruz...
Hocam siz adsense deyince aklıma düştü ve araştırmaya başladım, beğendiğim bir temayı ekledim ve reklamları yerleştirdim,
Şu anki düşünceleriniz nedir?