Yaptıkları her ne kadar yanlış olsada bi bakıma adamlar kendilerince haklılar. Şimdi illegal site olmasa ve reklama tıkla demeseler bizim internet kullanıcılarımız reklamlara tıklamazlar. Adam legal site yapsa ve herşeyi düzgün olsa 5 para kazanamaz. Ama onunla uğraşacağıma böyle yaparım %50 şansım var banlanırsam banlanırım banlanmazsam paranın sefasını sürerim diyor. Ve adam parasını alıp yiyor keyfini sürüyor sizde böyle kafa yoruyorsunuz.
Adsense bazen suçluyu banlamıyor suçsuzu banlayabiliyor. Adsense kurallarda bunların yasak olduğunu söylüyor ama adsensenin kendisinin bu kuralları ne kadar uyguladığını hepimiz görüyoruz. Sen onlara çok para kazandırdığın sürece kuralları onlarda pek takmıyor


Napolyon boşuna dememiş para para para diye. Bu dünyada o kağıt parçasından daha önemli hiçbişey yok. O yüzden paraya giden yolda herşey mübahtır