izmit_Lee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Modemi belki sen hatalı kuruyorsundur. Arkadaş yakınsa sana gelsin kursun öpüşün anlaşın
benim yanlış kurma ihtimalim yok hocam. bugüne kadar 3 modem kullandım. kablolu kablosuz. arkadaş istanbulun diğer ucunda bize gelemez zaten gelse bir modem parası harcar