Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Evet olay arkadaşın anlattıgı gibidir bende birkaç şey ekleyeyim.
Dün modemi test etmemi istedi arkadaş WebEngineer adlı arkadaşta yanımdaydı o sıra test ettim çalışyodu resim istedi resimide attım görüldügü gibi. WebEnginner da şahittir bunlara. Ben modemi ethernet kablosuyla bagladım gayet normal calısıyordu arkadaşla konuştuk hatta msnden modem takılıyken. Arkadaş alacagını söyledi bende tamam dedim kutuladım verdim eve gittiginde ethernet ışıgının yanmadıgını ve internete giremedigini söyledi ancak bende gayet iyi çalışıyordu. Bu modemi geri alırsam saglam bir modem verip bozuk bir modem almış olacagım ne kadar zararda olacagımı söylememe gerek yok. Çözüm önerim USB ile deneyip , oluyorsa usb kablo göndermektir böylece iki tarafta madur kalmaz. USB kablo için herhangi bir ücret istemeyecegim.
Dedigim gibi iki tarafında madur olmamasını istiyorum modemin çalıştıgına dair şahit olan WebEnginner da konuya katılacaktır dogrulamak için.