function.php dosyasının adını functions.php olarak değiştirin. aynı dosyayı açıp, en üstteki
<?php the_content_limit(80, "[Devamı]"); ?>
kodunu silin.
üstteki mesajda yazdığım gibi, eklediğiniz widgetlar, sidebar'ın en altından çıkar. üst tarafta işinize yaramayanlar varsa, sidebar.php dosyasından onlarla ilgili kodları silin.
tabii bu temayı widgetlarla kullanmak pek kolay olmayacaktır çünkü css, widgetlara göre yapılmamış.