tabiki beklemeye alınacak ama en azından bir uyarı maili atılsın ki bizde gerekli işlemleri yapalım
Eğer dediğiniz şekilde ısrarcı olmazsanız size yardımcı olabilirim. Aksi taktirde; atıyorum siz birden %30 cpu kullanmaya başladınız ben sizi bu anda uyaramam diğer sitelerin etkilenmemesi için hesabınızı suspend ederim. İstediğiniz olayın tam tersini düşünün biri cpu limitini aştı diyelim %50 cpu kullanıyor ve siteleriniz yavaşladı etkilendi. Siz bize ''kapatın sitesini o zaman ben para veriyorum adam limiti aşıyor diye benim sitelerimde de kapanıyor.'' demezmisiniz?