Bir Mybb Sistemim var Türkçe Karakter Hatası var Çözebilecek Arkadaşlar PM Atsın... Karşılığında Link Vereceğim Hostta Da Destek Olacağım... Heralde Basit İş Ama Anlayamadım ben...