HERKES HAKKINI HELAL ETSİN TANIYAN DA TANIMAYANDA ...

Zaman Geldi her türk evladı her türk vatandaşının vatan borcunu ödemeye gitme sırası bizede geldi ALLAH Herkese nasip etsin diyorum

Perşembe günü gidiyorum konuyu erken açtım çünkü son günlerimi burda olamam belki o yüzden Helallik almak istiyorum çok kişi ile alışverişim olmuştur . Kimsenin hakkı bende kalmamşıtır.


Herkes Kendine İyi Baksın .


1989/4 Kütahya Hava Er Eğitim Tuğay Komutanlığı ' n da acemi birligimi tamamladım

Dağıtım Yerim - Ankara/GATA

Şafagım Burada Sayıcak Korkumuz 460 Gün Degil,tek Korkumuz Unutulmak