Şu ana kadar edindiğim tecrübeye dayanarak ,
Linux = HyperVM
Windows = Vmware , Virtuozzo(alternatif)
Proxmox kesinlikle önermiyorum , windows bölümlemelerinde başarısız ve kitlenmelere yol açıyor.Vmware fiziksel olarak böldüğünden , tercih açısından daha mantıklı (donanımlarınız kaliteli ise)