arkadaşlar sahtekarlığa biri daha eklendi.:
http://kitap-indir.blogspot.com/2008...m-e-kitab.html sitesinde destek için linklere tıklayın ve Lütfen emeklerimizin devamı için sitede bulunan reklamlara tıklamayı ihmal etmeyiniz. yazıyor. Ben tam olarak şikayet edemedim galiba. Biri bunu bildirebilir mi? ben bildirdim de oldu mu olmadı mı bilmiyorum.