Konu
Daha.net
10-01-2010, 12:43:53
#18
serkank
LincolnSamet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sitenize Opera tarayıcısıyla bakar mısınız bi çok kötü bir durumda css yok hiç düzeltirseniz daha iyi olur bence.
Tesekkurler, ilgili departmana yorumunuzu ilettim.