LincolnSamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sitenize Opera tarayıcısıyla bakar mısınız bi çok kötü bir durumda css yok hiç düzeltirseniz daha iyi olur bence.
Tesekkurler, ilgili departmana yorumunuzu ilettim.