Hocam sıfırdan tema yapımı hakkında merak ettiklerim var.
Önce paintte ana hatları çiziyorum, sonra css için kullanacağım pixel değerlerini filan hesaplıyorum ama hiç istediğim gibi birşey yapamıyorum.