arkadaşlar 1 ocaktan itibaren iş bankası yeni bir uygulama getirmiş internetten havale yapamıyorum havale ismi ekliyeceğim zaman bu çıkıyor: Bu işlemi İleri Güvenlik Aracı (Cep Anahtar, i-anahtar, Mobil İmza) kullanan müşterilerimiz gerçekleştirebilir. bu sorunu herkeste var acaba yapan kişiler bana yardımcı olabilirler mi şimdiden teşekkürler
aynı sorunu yaşadım. Gidiyorsun en yakın iş bank şubesine orda bi tane kadın olur müdür yardımcısı

havalıdır falan güzeldir

ona anlatıyosun durumu imza ister senden bi kağıt çıkartır. O kağıda imza atarsın kabul etmezzz ekranda öyle değil derr ve kağıda 6-7 imza atarsınn. Sora der şu kimliğini en yakın sürede değiştir. kimliğinden onaneyse. Sora der ne iş yapıyorsun sen dersin internette çalışıyorum oda der patron sana yollatıyo yani parayı sende dersin patronum zaten ben oda der neee anlamadım. Sende dersin ya tamam her neyse hadi yap şunu. Kadın sinirlenir. Sora kalkarsın ve ona teşekkür etmeden, seninle 10 saniye ilgilenen güvenlik görevlisine teşekkür eder çıkarsın. Evine gelir denersin olmuştur.. Cep anahtar iptal olmuşturrr..
YAŞADIM