Konu
Ben Olsam Banlanmıştım :S
10-01-2010, 06:16:51
#23
yiqiter
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kapatmak için üstteki resime tıklayın ve 3-4 sn bekleyin bir daha açılmayacaktır.
Komedy