eshkidadlieric adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende allahtan haftalık int paketi yüklüydü hallettim.. o olmasa kontör bırakmazdı o java programı :S
Kontör de mi yiyor? Yandığımzın resmidir.