Valla Kardeşim, keşke iş yapmadan önce firma hakkında biraz araştırma yapsaydın, kötü yönlerini aratsaydın, bu senin için biraz daha yararlı olurdu diye düşünüyorum Neyse insan zarara uğradıkça Akıllanır ve hatasını tekrarlamazmış