iLqercan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üyelik - rastgele video - facebookta paylaş - yorum - arkadaşına öner - iletisim (mesajları admin panele yollasın) - istatistikler

bunları yaparsan iyi olur bence

uyelik yapiyorum facebookta paylas var yorum var arkadasina oner yerinde embed var iletisim yaptim ama mail adresine gidiyor istatistikleri deniyicem

ExPeVent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bot Da Koysan Tam Süper Olur Usta
OsmanaGGa1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
büyük 4-5 sitenin botu olsa daa bi hoş olur..editorun seçtikleri,oylama da koyabilirsin..


bot yapmayi denerim daha once ugrasmistim ama pek olumlu sonuc alamamistim birdaha denerim hem onuda ogrenmis olurum size bot konusundada yardimci olurum