üyelik - rastgele video - facebookta paylaş - yorum - arkadaşına öner - iletisim (mesajları admin panele yollasın) - istatistikler
bunları yaparsan iyi olur bence
uyelik yapiyorum facebookta paylas var yorum var arkadasina oner yerinde embed var

iletisim yaptim ama mail adresine gidiyor istatistikleri deniyicem
Bot Da Koysan Tam Süper Olur Usta
büyük 4-5 sitenin botu olsa daa bi hoş olur..editorun seçtikleri,oylama da koyabilirsin..
bot yapmayi denerim daha once ugrasmistim ama pek olumlu sonuc alamamistim

birdaha denerim hem onuda ogrenmis olurum size bot konusundada yardimci olurum