Siteyi ben tasarlandım bir kaç sorun dışında site gayet hoş gibi geldi bannerda bir problem var onuda en kısa sürede halletmeye çalışıyoruz.Sunucu arada sırada problem yaşanıyor en kısa zamanda onuda atlatacağız.