Konu
İşletiliyorum Sanırım
09-01-2010, 18:23:30
#15
CND
Nokta ile çok yazıştım her seferinde profesyonelliği elden bırakmayan, resmi bir lisan kullanan bir firma görünümünde cevap verdiler. Bu şekilde mail atacaklarını sanmam spam yapmış birisi (: