" Veri Merkezi : Türk Telekom - Bursa / Mars Telekom - İstanbul "
" DGN Verimerkezi (Bursa) 350 Mbit paylaşımlı hat alıyoruz. "
hangi veri merkezindesiniz ben onu anlayamadım ve 350mbit paylaşımlı hat kullandığınızı idda ediyorsunuz oda güzel bir dneeyim hayırlı satışlar olsun ne diyelim
ayrıca Türk Telekom diyede geçiyor DGN verimerkezi
Hocam ben DGN Verimerkezi ile 350 mbit ile anlaştım ama eğri oturup doğru konusmak gerekirse en fazla 230 küsür mbit hız aldım oda gece saat 3 gibi