ne seocusu ya

boş gezen takımın link alarak 3 sıra atlamasıyla kendine yaptığı yakıştırma, daha doğrusu boş gezenin boş kalfasıyım demek işlerine gelmediğinden necisin dendiğinde seocuyum diyorlar.(bu işin hakkını verenler alınmasın)
+ haklısın, tabi işini hakkı ile yapanlarda var onlara sözümüz yok.
Konu sahibi arkadaşım; her güncelleme öncesi veya sonrası bu tür konular çokca açılıyor, biraz bekle güncelleme sonrası bu gibi sorunlar genellikle oluyor. Sen içeriğini girmeye, özgün tutmaya ve backlink arttırmaya bak. Her güncellemeden sonra bu gibi konuların açılması klişe birşey oldu artık. Sen kafana takma bunları, Google algoritmasını ne kadar değiştirirse değiştirsin sen işini düzgün yaptıktan sonra sana hakkın olanı verecektir.
Beni yanlış anladınız. Bende piyasada gezen backlink ile seocuyum modundaki 15-18 yaş grubunu biliyorum. Bende zaten yazıyı bu yüzden yazdım, gerçekden seocuları görelim diye..
Okadar seocuyum, google optimizasyonu ve algoritmasıyla ilgili sağlam bilgileri olan kişileri görelim istedim ancak yine biz bizeyiz.. Bunun 1. sebebi, gerçekden piyasada çok az seocu olması. 2. sebebi üzgünüm ancak paylaşım kalmadı. Herkes paranın peşine düşmüş. Ufacık bilgi için bile, para ister duruma geldi insanlar.
Neyse konumuzu dağıtmayalım, buarada
her güncelleme sonrası bu tarz şeyler oluyor, bu tarz konular açılıyor demişsin dostum ancak ben uzun sürelerdir böyle sorun yaşayan görmedim ( hiç görmedim )
Bu bomb değil, dalgalanma değil vs vs.. Buraya yazıyorum, bu çok başka birşey...