JustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne seocusu ya boş gezen takımın link alarak 3 sıra atlamasıyla kendine yaptığı yakıştırma, daha doğrusu boş gezenin boş kalfasıyım demek işlerine gelmediğinden necisin dendiğinde seocuyum diyorlar.(bu işin hakkını verenler alınmasın)
tuttum 1.000 kişi varsa seocuyu diyen ( kendini seocu sanan ) 500 ü iş bulamadığı için seocudur 300 ü öğrenci olduğu için 50 si hobi 50 si gerçekten kafa yoran insandır bence :