ne seocusu ya

boş gezen takımın link alarak 3 sıra atlamasıyla kendine yaptığı yakıştırma, daha doğrusu boş gezenin boş kalfasıyım demek işlerine gelmediğinden necisin dendiğinde seocuyum diyorlar.(bu işin hakkını verenler alınmasın)
+ haklısın, tabi işini hakkı ile yapanlarda var onlara sözümüz yok.
Konu sahibi arkadaşım; her güncelleme öncesi veya sonrası bu tür konular çokca açılıyor, biraz bekle güncelleme sonrası bu gibi sorunlar genellikle oluyor. Sen içeriğini girmeye, özgün tutmaya ve backlink arttırmaya bak. Her güncellemeden sonra bu gibi konuların açılması klişe birşey oldu artık. Sen kafana takma bunları, Google algoritmasını ne kadar değiştirirse değiştirsin sen işini düzgün yaptıktan sonra sana hakkın olanı verecektir.